متخصص ارتودنسی

آشنایی با دکتر داودیان متخصص ارتودنسی

متخصص ارتودنسی

آشنایی با دکتر داودیان متخصص ارتودنسی

اطلاعات کامل بیمار برای دندان

 چکاپ دقیق بیمار برای دندان 

در این مرحله به طور کامل باید از بیمار اطلاعاتی را کسب کرد حتما در نظر بگیرید با جزئیات کامل باید این کار انجام گیرد این از اصول مهم در درمان دندان میباشد که قبل از هر کاری اقدام میشود . گاهی مرحله 2 با مرحله 1 تلفیق می‌شود. پس از موافقت بیمار با شروع درمان ارتودنسی در نخستین جلسه، معاینه کامل و دقیقی به منظور تعیین نیاز انجام می‌شود. در کلینیک تخصصی ارتودنسی دکتر داودیان حدود یک ساعت برای انجام معاینه کامل و دقیق و پاسخگویی به سوالات بیمار در نظر گرفته می‌شود. عکس‌برداری و رادیوگرافی مخصوص ارتودنسی نیز به منظور تعیین بهترین روش درمان ارتودنسی انجام می‌شود.
متخصصین ارتودنسی  هزینه تقریبی درمان را به بیمار اعلام می‌کنند و زمانبندی احتمالی و گزینه‌های مختلف درمان را شرح می‌دهند. دستیاران کلینیک عکس‌ها و قالب‌های تهیه شده را در پرونده ثبت می‌کنند، زمان جلسه‌های آتی را هماهنگ می‌کنند و شیوه پرداخت قسطی را در صورت تمایل بیمار توضیح می‌دهند.

روش‌های مختلف درمان ارتودنسی 

پس از بررسی عکس‌ها و قالب تهیه شده روش‌های مختلف درمان ارتودنسی در جلسه مشاوره توضیح داده می‌شود و نمونه‌هایی از بریس‌ها، ارتودنسی نامرئی و تجهیزات و وسایل  ارتودنسی مورد استفاده در مراحل آتی به بیمار نشان داده می‌شود. این جلسه مشاوره 20 تا 30 دقیقه زمان می‌برد. پس از موافقت بیمار با ادامه‌ی درمان و روش پیشنهادی، زمان گذاشتن بریس تعیین می‌شود که یا در همان روز مشاوره یا به فاصله چند روز از آن خواهد بود. قالب‌گیری  ارتودنسی نامرئی  (کلیر الاینر) معمولاً در همان جلسه مشاوره قابل انجام است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.