متخصص ارتودنسی

آشنایی با دکتر داودیان متخصص ارتودنسی

متخصص ارتودنسی

آشنایی با دکتر داودیان متخصص ارتودنسی

مهمترین مزایای ارتودنسی دیمون

مزایای سیستم دیمون چیست؟

بسیاری از سیستم هایی که در دنیای ما مورد استفاده قرار میگیرند دارای فواید و معایب بسیار زیادی هستند ما در این مطلب برای شما درباره مهمترین فواید این سیستم صحبت خواهیم کرد.پس ادامه این مطلب را از دست ندهید.
جلسات کوتاهتر و با فاصله بیشتر

براکت های دیمون نیازمند ملاقات های ۱۰ هفته یکبار بجای هر چهار هفته براکت های سنتی می باشد، زیرا از اُرینگ برای نگه داشتن وایر ها استفاده نمی شود که نیاز به تعویض و چکاپ مکرر داشته باشد و از سوی دیگر فلسفه سیستم دیمون افزایش تدریجی نیروها است.
به علاوه مطابق مطالعه ای از نوع Systematic Review در سال ۲۰۱0 به دلیل باز و بسته شدن آسان درب براکت های Self ligating، گذاشتن و برداشتن وایر ارتودنسی آسانتر بوده و طول مدت جلسات دوره ای (Chairtime) نسبت به براکت های معمولی به طور محسوسی کاهش می یابد.

مقایسه براکت دیمون و براکت معمولی

فروم دیمون

برای اطمینان از ادامه این روند تکامل و تأمین بهترین محصولات برای جلب رضایت بیماران، فُروم دیمون ایجاد شده است. فروم دیمون متشکل از تعدادی متخصص ارتودنسی از سراسر دنیا است که به صورت حرفه ای براکت های دیمون را با عنوان بخشی از سیستم مطب خود بکار می گیرند. فروم دیمون شامل نشست های منظم سالیانه است که تمایل به جلب بیش از یکهزار متخصص ارتودنسی از سراسر جهان دارد که می خواهند بیشتر بیاموزند و تجربیات خود را در این زمینه با یکدیگر به اشتراک گذارند و بدین ترتیب درمانهایشان را ارتقاء دهند

ارتودنسی

متخصص ارتودنسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.